יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

כמה פרטים שכדאי לדעת בטרם נרכוש שידות או וילונות

שידות וכן וילונות הם חלקים חשובים בעיצוב הבית שלנו. המשותף לשני פריטים אלו הוא העובדה שמעבר להיותם רהיטי נוי דקורטיביים, הם גם שימושיים מאד. וילונות מסייעים לנו בשמירה על פרטיות ומגנים על החדר מפני השמש ואילו שידות עוזרות לשמור על סדר וארגון. לכן, לפני שנפנה לקנות שידה או וילון מסוים, חשוב שנבדוק מראש מהם צרכינו והעדפותינו, על מנת שנוכל לבצע את הרכש הנכון ביותר.

רכישת שידה - איזו שידה אנחנו מחפשים?

חשוב מאד בטרם נפנה לקנות שידה או מספר שידות , לבצע מדידה של האיזור בו אנו מעוניינים להציב אותה. שנית, יש לבדוק מה יהיו שימושיה. בחדר השינה נעדיף להציב שידת טואלט , הנקראת לעיתים גם שידת איפור או שולחן איפור . שידה זו מיועדת לרכז את כל מוצרי האיפור והטואלטיקה האישיים ולאפשר נוחות וסדר מירבי. בחדר השינה ניתן להציב אף שידת קומודה , אשר בדומה לשידת איפור , מיועדת גם היא למוצרי יופי, אך לא רק. ייעודה העיקרי הוא באחסון נגיש של חפצים יומיומיים וכן של הלבשה תחתונה.
בסלון או בחדר עבודה נוכל להציב שידת ויטרינה המשמשת לתצוגה של חפצי נוי שונים. אופציות נוספות לשידה הן כמובן שידות הטלוויזיה , שידות טלפון וכן שידות קונסולה. שימושה העיקרי של שידה זו הוא ככלי להנחת חפצים חשובים.
רכישת וילון מושלם - אלו וילונות מתאימים לנו?

בדומה לרכישת שידות - בטרם נגיע לחנות לרכוש וילונות , רצוי לבצע מראש מדידה של החלון. יש לקחת בחשבון כי למידה זו יש להוסיף כ-15 ס"מ משני צידיו של החלון. כשנחפש וילונות מתאימים, חשוב לברר עם עצמנו איזה תפקיד אנו מייעדים להם. האם נרצה וילונות המתפקדים בתור פריט עיצובי נטו, או שמא אנו זקוקים לוילונות אשר יקנו אטימות מלאה או חלקית לאור השמש ולעולם שבחוץ. ייעוד הוילון הוא גורם הכרחי ומשפיע על בחירת סוג הבד ובאופן ישיר גם על המחיר. לאחר מכן יהיה עלינו לבחור את הצבע המתאים לוילון ולבחון מראש את השתלבותו עם שאר הפריטים בחדר.

"הילה" בעיצובי בית

צוות "הילה" בעיצוב בית מתחייב להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב בבואכם לרכוש שידות חלומיות, וילונות מושקעים או כל ריהוט הכרחי אחר לביתכם. החנות הוקמה מתוך מחשבה על הלקוח וככזו היא מתחייבת להעניק את המוצרים האיכותיים ביותר, מתוך התחייבות למחירים עממיים ונוחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה